محمدمهدی آخوندی روز چهارشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا افزود: نسرین شاهی و مصطفی خادم عبدل آبادی ورزشکاران دعوت شده به اردو برای مسابقات جایزه بزرگ صربستان هستند.
وی ادامه داد: این اردو از ۱۶ خرداد ماه به مدت ۱۰ روز در تهران برگزار و اعضای این تیم روز ۲۶ خرداد به صربستان اعزام خواهند شد.
رییس هیات ورزشهای جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اظهار کرد: ۲۲ ورزشکار زن و مرد استان در رشته پاراتیراندازی فعالیت میکنند.












