۲ ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی پاراتیراندازی دعوت شدند

ایرنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 13:15
مشهد - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی گفت: یک ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن استان به تیم ملی پاراتیراندازی برای مسابقات جایزه بزرگ صربستان دعوت شدند.

محمدمهدی آخوندی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نسرین شاهی و مصطفی خادم عبدل آبادی ورزشکاران دعوت شده به اردو برای مسابقات جایزه بزرگ صربستان هستند.

وی ادامه داد: این اردو از ۱۶ خرداد ماه به مدت ۱۰ روز در تهران برگزار و اعضای این تیم روز ۲۶ خرداد به صربستان اعزام خواهند شد.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی اظهار کرد: ۲۲ ورزشکار زن و مرد استان در رشته پاراتیراندازی فعالیت می‌کنند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.