تداوم یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی

ایرنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 13:20
تهران- ایرنا- در ادامه تجاوزهای رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، شهرک‌نشینان صهیونیست روز چهارشنبه نیز به مسجد الاقصی در قدس شریف یورش بردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از «فلسطین الیوم»، از صبح امروز تا کنون ۱۷۹ شهرک‌نشین صهیونیست در اقدامی تحریک آمیز با با حمایت پلیس این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند.
پیش از این دبیرخانه اتحادیه عرب، با محکوم کردن حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی، اقدامات تحریک‌آمیز در جریان این یورش را هتک حرمت این مکان مقدس و تشدید خطرناک تنش دانست که احساسات مسلمانان سراسر جهان را جریحه‌دار می‌کند.

همچنین هشت کشور عربی و اسلامی در بیانیه‌ای، ادامه یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی و برافراشتن پرچم رژیم صهیونیستی در صحن‌های آن را محکوم کردند.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر، اقدامات خود را برای یهودی‌سازی قدس شرقی از جمله مسجدالاقصی و محو هویت عربی و اسلامی این شهر تشدید کرده است.

قطعنامه‌های بین المللی تاکید دارند که قدس شرقی باید پایتخت کشور مستقل فلسطین باشد. این قطعنامه‌ها، اشغال این شهر توسط رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۶۷ و الحاق آن در سال ۱۹۸۰ را به رسمیت نمی‌شناسند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.