پرسپولیس با آسیایی شدن ۲۴ ساعت فاصله داشت اگر…

خبرورزشی چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 13:26
اگر بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن برگزار می‌شد، احتمالا سرخ‌پوشان مدعی شماره یک رفتن به لیگ قهرمانان آسیا بودند

جنجال‌های مربوط به گرفتن سهمیه‌های آسیایی همچنان ادامه دارد و مدت‌هاست تیم‌ها به همین خاطر به جان هم افتادند!

در این بین بیشترین جنجال مربوط به پرسپولیس است؛ این تیم خواهان ادامه لیگ بود تا بتواند وضعیتش را در جدول بهتر کند و آسیایی شود ولی لیگ متوقف شد و همه تیرهای پرسپولیس هم به سنگ خورد.

تقریبا مشخص شده که استقلال و سپاهان به لیگ نخبگان خواهند رفت و حالا جنگ سهمیه بین سه تیم پرسپولیس، گل گهر و چادرملو است.

پرسپولیس و چادرملو هرکدام یک بازی کمتر از گل گهر دارند. بازی عقب افتاده پرسپولیس مقابل ذوب آهن ته جدولی است که قرار بود روز ۹ اسفند یعنی همان اولین روز شروع جنگ برگزار شود ولی لغو شد.

گل گهر الان ۳۶، چادرملو ۳۵ و پرسپولیس ۳۴ امتیاز دارند.یعنی اگر بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن، یک روز زودتر برگزار می شد و یا جنگ یک روز دیرتر شروع شده بود،پرسپولیس می‌توانست با گرفتن سه امتیاز این بازی تقریبا راحت، خودش را به رتبه چهارم برساند و حالا این تیم با توجه عدم دریافت مجوز حرفه‌ای توسط سپاهان، مدعی شماره یک رفتن به لیگ قهرمانان آسیا بود.

بیشتر بخوانید: پاداش یک میلیون دلاری فدراسیون برای امیر قلعه‌نویی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.