محسن رضایی: ‏نه در مذاکره و نه‌ در آتش‌بس اجازه زیاده‌خواهی به آمریکا را نمی‌دهیم

ایرنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 13:27
تهران- ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: نه در مذاکره و نه‌ در روند آتش‌بس اجازه زیاده‌خواهی به آمریکا را نخواهیم‌ داد. پاسخ هر شلیک و تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محسن رضایی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: ‏نه در مذاکره و نه‌ در روند آتش‌بس اجازه زیاده‌خواهی به آمریکا را نخواهیم‌ داد. پاسخ هر شلیک و تجاوزی، رگباری از موشک و پهپاد است.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در ادامه این پیام آورده است: تاریخ به عقب باز نمی‌گردد و متجاوز به سرعت تنبیه خواهد شد.

محسن رضایی: ‏نه در مذاکره و نه‌ در روند آتش‌بس اجازه زیاده‌خواهی به آمریکا را نمی‌دهیم

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.