درخواست فوری چین از ایران و آمریکا درپی افزایش تنش‌ها

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 13:35
چین از ایران و آمریکا خواست با تمام توان به حفظ وضعیت آتش بس تلاش کنند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، الجزیره نوشت: وزارت امور خارجه چین با ابراز نگرانی از وضعیت خاورمیانه در پی آتش‌بس امروز ایران و آمریکا، اعلام کرد: جنگ مجدد در ایران به نفع هیچ طرفی نخواهد بود.

سخنگوی این وزارتخانه در یک نشست خبری از همه طرف‌ها خواست تا به آتش‌بس پایبند باشند و از تهران و واشنگتن خواست تا روند مذاکرات خود را حفظ کنند.

گفتنی است آمریکا بامداد روز چهارشنبه به مناطقی در جزیره قشم ایران حمله کرد. ایران نیز در پاسخ پایگاه‌های آمریکا در منطقه را هدف قرار داد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.