اشک مهاجم پرسپولیسی در قائمشهر در آمد!

ورزش سه چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 13:37
محمد عباس زاده به طور ویژه مورد تشویق و حمایت هواداران نساجی قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران عصر دیروز موفق شد در مصاف با داماش گیلان به پیروزی 0-2 برسد. نتیجه‌ای که صدرنشینی نساجی را تداوم بخشید و این تیم را یک قدم دیگر به لیگ برتر نزدیک کرد.

یکی از حواشی جالب این مسابقه، حضور محمد عباس زاده در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بود. او که سابقه بازی در پرسپولیس و تراکتور را دارد و از نیم فصل به نساجی بازگشته، در هفته های اخیر به دلیل بیماری قلبی بستری شده بود و حالا با بهبود سلامتی‌اش در ورزشگاه هم حاضر شد.

قبل از شروع مسابقه، عباس زاده وقتی مورد تشویق هواداران نساجی قرار گرفته بود، برای تشکر سمت آنها رفت و همان لحظه با شدت گرفتن تشویق‌ها، او که احساساتی شده بود برای لحظاتی گریه کرد. محمد عباس‌زاده این را هم گفت که هواداران نساجی بهترین‌ها هستند.

2456953

در بازی خانگی قبلی شاگردان عنایتی در چارچوب هفته بیست و پنجم، بازیکنان نساجی با پیراهن‌های منقش به عکس محمد عباس زاده وارد زمین شده بودند و هواداران نیز بنرهایی در حمایت از او در دست داشتند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.