پیام احساسی خط خورده تیم ملی در آنتالیا

ورزش سه چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 13:44
هادی حبیبی نژاد با انتشار یک استوری از تیم ملی حمایت و برای بازیکنان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک تهاجمی تیم چادرملو که پس از حضور در دو اردوی تهران و آنتالیا از لیست تیم ملی خط خورد، با انتشار تصویری که از حضور بازیکنان تیم ملی در ساحل آنتالیا، نوشت که بودن در تیم ملی برایش افتخار است و مشارکت در اردو، تجربه گرانبهایی را به او داده است.

حبیبی نژاد که با درخشش در لیگ توانست به لیست 30 نفره برسد و در حالی که بسیاری انتظار این را نداشتند، مسافر آنتالیا شد، در ادامه نوشته که در همه این روزها آرزوی خود را زندگی کرده و وعده داده که دوباره در تیم ملی حضور خواهد داشت. این بازیکن همچنین نوشته که به قدری با بازیکنان تیم ملی صمیمی شده که نام آنها را همراه با ایموجی قلب در موبایلش ذخیره می‌کند.

این بازیکن 30 ساله همچنین نوشته که برای موفقیت بازیکنان تیم ملی جوری حمایت خواهد کرد که مانند کودکی و تماشای بازی تیم ملی ایران باشد. در پایان این پیام احساسی آمده: تیم ملی همیشه افتخار ماست، به امید موفقیت و سربلندی تیم ملی در جام جهانی.

2456958

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.