مرگ دختر جوان پس از جراحی زیبایی بینی در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران

خبرآنلاین چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 13:47
بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی از ارسال پرونده فوت یک دختر جوان حین عمل زیبایی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، دختری که از یکی از شهرستان‌های غرب کشور برای انجام عمل زیبایی بینی به تهران آمده و در یکی از بیمارستان‌های خصوصی بستری شده بود، شب گذشته جانش را از دست داد.

اولیای این دختر جوان ۲۷ ساله از کادر درمان شکایت دارند و پرونده شکایت اخذ و به دادسرای قصور پزشکی ارسال شد.

به گزارش همشهری،‌ به دستور محمدجواد شفیعی بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی، این پرونده به دادسرای ویژه جرائم پزشکی ارسال شد.

نتایج یک مطالعه در دانشگاه علوم پزشکی تهران درخصوص میزان و وضعیت انجام جراحی‌های زیبایی در کشور نشان داده است که زنان بیشترین متقاضیان جراحی زیبایی هستند و در بین اعمال زیبایی نیز جراحی بینی بیشترین سهم را دارد.

طبق گزارش دادسرای جرایم پزشکی تهران، تنها در ۶ ماه اول سال گذشته بیشترین شکایت پزشکی در حوزه «زیبایی» بود و حدود ۲ هزار پرونده در این باره تشکیل شد.

۴۷۴۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.