بلندپروازی MLS: دی‌بروینه رقیب مسی می‌شود؟

ورزش سه چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 13:50
چند باشگاه آمریکایی علاقمند به جذب کوین دی‌بروینه هستند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ فوتبال آمریکا همچنان در تلاش است تا ستارگان فوتبال اروپا را به آمریکا بیاورد تا سطح فوتبال و محبوبیت لیگ خود را ارتقا دهد. اثر ناشی از انتقال مسی به اینترمیامی کاملاً مشهود است و چهره‌های بزرگ دیگری مانند آنتوان گریزمان در فصل آینده به این لیگ خواهند پیوست تا برای تصاحب جایگاه برتر با تیم فلوریدایی رقابت کنند.

علاوه بر مولر، سون و احتمالاً کاسمیرو، ممکن است دی بروینه نیز به این لیگ اضافه شود. نیکولو شیرا، روزنامه‌نگار ورزشی متخصص در نقل و انتقالات، خبر داد که چندین باشگاه حاضر در رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به صورت جدی به جذب او علاقه‌مند هستند و او تقریباً نیم میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد.

2227754

او در حساب کاربری خود نوشت: «چند باشگاه آمریکایی ابراز علاقه کرده‌اند تا کوین دی بروینه، هافبک ناپولی، را به خدمت بگیرند، در حالی که آینده او نامشخص است. قرارداد دی بروینه با ناپولی تا سال ۲۰۲۷ (۶.۵ میلیون یورو در سال به اضافه پاداش) اعتبار دارد و گزینه تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۸ نیز وجود دارد.»

این اولین باری نیست که باشگاه‌های آمریکایی به دنبال جذب این بازیکن با استعداد بلژیکی که سابقه بازی در منچسترسیتی را دارد، هستند. قبل از پیوستن او به ناپولی، شایعه‌هایی مبنی بر احتمال پیوستنش به شیکاگو فایر مطرح شد اما در نهایت این انتقال انجام نشد. طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی، این بازیکن ۳۴ ساله قصد دارد یک فصل دیگر در ناپولی بماند و قرارداد خود را به پایان برساند. بنابراین، شیکاگو فایر و سایر باشگاه‌های علاقه‌مند باید تا سال ۲۰۲۷ صبر کنند تا بتوانند او را به عضویت خود درآورند. به نظر نمی‌رسد ناپولی نیز تمایلی به فروش او داشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.