قطعه دوم محور لاور شرقی - دشت پلنگ افتتاح می‌شود

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 13:53
استاندار بوشهر از افتتاح قطعه دوم محور «لاور شرقی - دشت پلنگ» در شهرستان دشتی همزمان با هفته دولت خبر داد.

ارسلان زارع چهارشنبه ۱۳ خرداد در بازدید از پروژه روکش آسفالت این محور اظهار کرد: قطعه دوم محور «لاور شرقی - دشت پلنگ» به طول ۶ کیلومتر با هدف ارتقای ایمنی تردد و تسهیل رفت‌وآمد ساکنان مناطق روستایی و عشایری در حال اجراست و روند پیشرفت آن مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به تأمین اعتبار این پروژه افزود: در ابتدای اجرای طرح، ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش‌بینی شده بود که با توجه به حجم عملیات اجرایی و ارتقای کیفیت زیرساخت‌ها، این رقم به ۲۱ میلیارد تومان افزایش یافت.

استاندار بوشهر با تأکید بر ضرورت نظارت بر کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و تلاش عوامل اجرایی، این پروژه در هفته دولت سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

زارع خاطرنشان کرد: تکمیل این محور نقش مهمی در بهبود دسترسی‌های منطقه، افزایش ایمنی تردد و تسهیل رفت‌وآمد ساکنان خواهد داشت.

در این بازدید، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرماندار دشتی و جمعی از مدیران اجرایی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.