عضویت دو نماینده ایران در کارگروه بازاریابی شبکه موزه‌های المپیک IOC

ایرنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 15:11
تهران- ایرنا- المپیک و پارالمپیک ایران برای نخستین بار موفق به عضویت در کارگروه بازاریابی شبکه موزه‌های المپیک (Olympic Museum Network) وابسته به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) شدند.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، کارگروه بازاریابی شبکه بین‌المللی موزه‌های المپیک که بخشی از ساختار و فعالیت‌های مرتبط با IOC است، برگزار شد.

در این کارگروه، محمدرضا اویسی مدیر موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک ایران و مریم فیض آسا کارشناس امور بین‌الملل موزه به عضویت این کارگروه درآمدند.

اگرچه نمایندگان ایران در سال‌های گذشته نیز در برخی نشست‌های این شبکه حضور داشته‌اند، اما این نخستین بار بود که موزه ملی ورزش ایران حضوری فعال و رسمی در بخش معرفی موزه، برنامه‌های توسعه‌ای و پروژه‌های آینده خود در سطح بین‌المللی داشت.

در این نشست که با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف از جمله یونان، آلمان، سوئیس، چین، استونی، کره جنوبی، اسپانیا و دیگر اعضای شبکه برگزار شد، نمایندگان کشورها به معرفی موزه‌های ورزشی و المپیک خود پرداختند.

نمایندگان ایران نیز ضمن معرفی موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک، توضیحاتی درباره تاریخ ورزش ایران، فرهنگ پهلوانی و همچنین ظرفیت‌های فرهنگی و آموزشی موزه ارائه کردند.

همچنین محمدرضا اویسی، مدیر موزه، در خصوص پروژه‌های آینده در حوزه توسعه فیزیکی، تحول دیجیتال، بازاریابی فرهنگی و جذب نسل جوان توضیحاتی ارائه داد.

در پایان این نشست مقرر شد اعضا در جلسات آینده، پروژه‌ها و تجربیات اجرایی خود را با هدف انتقال دانش، الگوبرداری و توسعه همکاری‌های مشترک میان موزه‌های المپیک در سراسر جهان به اشتراک بگذارند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.