انهدام ۲ باند سرقت توسط پلیس آگاهی لرستان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 15:55
خرم‌آباد - مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان از انهدام دو باند سرقت در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان، اعلام کرد: مأموران پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی موفق شدند دو باند سرقت فعال در سطح شهرستان خرم‌آباد را شناسایی و منهدم کنند.

در اقدام اول، مأموران موفق شدند اعضای یک باند شامل سه نفر سارق و یک نفر مال‌خر را با اشراف اطلاعاتی شناسایی و طی هماهنگی قضائی دستگیر کنند که در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره کابل مخابراتی معترف شدند.

در اقدام دوم، باندی که در محورهای مواصلاتی شهرستان به سرقت از خودروهای باری اقدام می‌کرد، پس از اقدامات پلیسی، شناسایی و طی عملیاتی هر سه نفر عضو این باند دستگیر شدند. متهمان در تحقیقات پلیسی انجام شده به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

متهمان با تشکیل پرونده و به همراه مستندات به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.