سپاه: مقاومت تا اخراج بیگانگان از منطقه ادامه دارد

الف چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 15:57
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تأکید کرد: مقاومت تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد یافت.

به گزارش تسنیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد را گرامی‌داشت و بر تداوم مقاومت تا نابودی کامل توطئه‌های استکباری و آزادی قدس شریف تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است:

حضور مردم در خیابان‌ها پشتیبان میدان رزم، سنگر دیپلماسی و عامل ضروری رقم خوردن پیروزی کامل و نهایی است.

ایرانیان هرگز تسلیم واژه‌سازی‌ها و دستاوردسازی‌های دروغین دشمن نخواهند شد؛ همچنین دشمن ناگزیر به پذیرش قواعد جدیدی است که ملت ایران و نیروهای مسلح بر میدان تحمیل کرده‌اند؛ به‌ویژه در عرصه مدیریت و کنترل هوشمند تنگه هرمز.

مقاومت تا نابودی کامل توطئه‌های استکباری، اخراج بیگانگان از غرب آسیا و آزادی قدس شریف با نابودی رژیم صهیونیستی، مقتدرانه ادامه خواهد یافت.

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.