به گزارش ایرنا، استاندار یزد در آیین افتتاح این پروژه با اشاره به تداوم مسیر توسعه شهرستان میبد گفت: پیشرفت این شهرستان در حوزههای نهضت عدالت آموزشی، احدات نیروگاههای خورشیدی و نهضت ملی مسکن چشمگیر بوده است.
«محمدرضا بابایی» به سیاستهای نادرست صنعتی استان در سالهای گذشته اشاره و تصریح کرد: استقرار بیرویه صنایع آلاینده جهت ایجاد اشتغال مازاد برای نیروی کار غیر بومی منجر به آسیبهای فراوان به منابع آبی و محیط زیست شده است.
وی در ادامه آینده مدیریت شهرستان میبد را درخشان ارزیابی کرد و گفت: تلاشهای نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تحت رهنمودهای آیت الله اعرافی و با مدیریت فرماندار و مدیران شهرستان در راستای توسعه استان بوده است.
استاندار یزد همچنین از برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان میبد جهت تصمیمگیری در خصوص مسائل مختلف خبر داد و افزود: در این نشست مصوبات عملیاتی و با قابلیت اجرایی شدن برای رفع مشکلات این شهرستان به تصویب خواهد رسید.
بابایی بر ضرورت ساماندهی ورودی شهرک صنعتی ناحیه ۲ میبد توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان و با مشارکت و همراهی مجموعه راهداری و حمل و نقل جادهای و ادارهکل راه و شهرسازی تاکید کرد.
وی در پایان نهضت عدالت آموزشی، احدات نیروگاههای خورشیدی و نهضت ملی مسکن را از اولویتهای دولت چهاردهم و از ملاکهای ارزیابی فرمانداران برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد پیشرفت چشمگیر شهرستان میبد در هر سه حوزه بودهایم.
پروژه پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی ناحیه۲ میبد با اعتباری بیش از ۲۶۰۰ میلیارد ریال به بهرهبرداری رسید.
مرکز شهرستان میبد در ۵۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.













