۲۵۰۰ نفر از مردم دشت ورامین در سالگرد ارتحال امام راحل شرکت می‌کنند

ایرنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 16:28
ورامین - ایرنا - همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم دشت ورامین برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل عازم حرم مطهر ایشان می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندهان سپاه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک از اعزام بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از عاشقان و دلدادگان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی به حرم مطهر ایشان در سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) خبر دادند.

اعزام یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از مردم قرچک به حرم امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک گفت: همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل، یک هزار و ۵۰۰ نفر از عاشقان و دلدادگان بنیانگذار جمهوری اسلامی عازم حرم مطهر ایشان می‌شوند.

سرهنگ پاسدار محمد حیدری‌منش اظهار داشت: مردم قرچک همچون سال‌های گذشته در کنار برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) رد مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان، به مرقد مطهر ایشان اعزام می‌شوند تا نقش خود را به عنوان پشتیبان ایران اسلامی بار دیگر به نمایش بگذارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در کنار افرادی که با خودروهای شخصی خود به مرقد امام راحل عزیمت می‌کنند، یک هزار و ۱۰۰ نفر از مردم قرچک شامل خانواده‌های معظم شهدا، ورزشکاران، هنرمندان، اصحاب رسانه، اصناف و بازاریان و دیگر اقشار مردم همیشه در صحنه قرچک با استفاده از ۳۰ دستگاه اتوبوس به مراسم سالگرد ارتحال امام اعزام می‌شوند.

وی همچنین از راه‌اندازی کاروان خودرویی با شعار" کاروان خودروی امت مبعوث شده " به سمت مرقد مطهر امام راحل خبر داد و افزود: این کاروان خودرویی همزمان با حرکت زائران و به‌منظور فضاسازی مردمی، نمایش همبستگی عمومی و همراهی با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی به سمت حرم مطهر به حرکت درمی‌آید.

یکهزار ورامینی زائر مرقد امام راحل می‌شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برنامه‌ریزی برای اعزام یک‌هزار نفر از مردم این شهرستان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد. سرهنگ پاسدار مهدی امینی گفت: براساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته، یک‌هزار نفر از مردم شهرستان ورامین پس از ثبت نام در پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران و در قالب کاروان‌های سازماندهی‌شده به مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام(ره) اعزام خواهند شد.

وی افزود: برای جابه‌جایی زائران، حدود ۳۰دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده است تا اعزام شرکت‌کنندگان با نظم و برنامه‌ریزی مناسب انجام شود و زائران بتوانند در این مراسم ملی و معنوی حضور یابند.

۴۵۰ نفر از مردم پیشوا در مراسم ارتحال امام راحل شرکت می‌کنند

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا نیز از اعزام ۴۵۰ نفر از مردم این شهرستان به مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل خبر داد.

سرهنگ پاسدار محسن صفری‌پور اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، برای اعزام زائران، ۱۱ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان پیش‌بینی شده است و عاشقان امام راحل را از مناطق مختلف شهری و روستایی به مراسم سالگرد ارتحال ایشان اعزام کرده و سپس به مناطق اعزامی باز می‌گردانند.

شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با بیش از ۶۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب‌شرق تهران واقع شده‌اند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.