احضار کاردار ایران در کویت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 16:58
وزارت خارجه کویت از احضار کاردار ایران در این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کویت کاردار ایران را احضار کرد و دو دیپلمات ایرانی را به عنوان «عنصر نامطلوب» اعلام کرد.

وزارت خارجه کویت در بیانیه ای اعلام کرد: کاردار ایران در کویت احضار و یادداشت اعتراضی در مورد حملات ایران به او تحویل داده شد.

در بیانیه وزارت خارجه کویت ادعا شده است: تصمیمی مبنی بر کاهش تعداد کارکنان سفارت ایران و اعلام دو نفر از اعضای هیئت نمایندگی به عنوان عنصر نامطلوب گرفته شد. ما درخواست کرده‌ایم که دو نفر از اعضای هیئت نمایندگی ایران حداکثر ظرف ۲۴ ساعت خاک کویت را ترک کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.