عکس ناهید و مبینا در بیمارستان علیه شایعات

ورزش سه چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 17:21
در حالی که مبینا نعمت زاده به دلیل پارگی رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفته، ناهید کیانی به عیادت او رفت.

به گزارش "ورزش سه"، مبینا نعمت زاده، دارنده مدال برنز المپیک که از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده بود، صبح دیروز در بیمارستان نورافشار تهران، زانوی خود را به تیغ جراحی سپرد. با این عمل جراحی که توسط دکتر رازی صورت گرفت، دوره نقاهت نعمت زاده آغاز شد و او قطعا در بازی های آسیایی ناگویا حاضر نخواهد بود.

در حالی که قرار بود مسابقه انتخابی بین مبینا نعمت زاده و ناهید کیانی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی در بازی های آسیایی برگزار شود، نعمت زاده به خاطر این مصدومیت این رقابت را از دست داد و کیانی عازم ناگویا خواهد شد.

اما در یکی، دو سال اخیر همواره شایعه اختلاف بین این دو مدال آور المپیکی تکواندوی زنان به گوش می رسد. با این حال امروز ناهید کیانی به عیادت مبینا نعمت زاده رفت و جویای احوال او بعد از این عمل جراحی سنگین شد.

به نظر می رسد با انتشار عکس مشترک مبینا نعمت زاده و ناهید کیانی در بیمارستان به شایعات اختلاف این دو تکواندوکار پایان داده شده است. 

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.