کویت دو دیپلمات ایرانی را «عنصر نامطلوب» خواند

الف چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 17:32
خبرگزاری شینهوا در گزارشی اعلام کرد که کویت روز دوشنبه که دو تن از دیپلمات‌های ایرانی حاضر در این کشور را اخراج کرده است.

به گزارش ایسنا، در پی ادامه تجاوز نظامی آمریکا به مناطق جنوبی ایران از مبدا پایگاه‌های آمریکا در کویت، بحرین و امارات، نیروهای نظامی کشور به این حملات پاسخ محکمی دادند. در عین حال وزارت امور خارجه کویت امروز در ادامه رویکرد خصمانه خود علیه ایران، اعلام کرد که ضمن احضار کاردار ایران در یادداشتی اعتراضی و رسمی تصمیم این کشور مبنی بر عنصر نامطلوب بودن دو دیپلمات ایرانی را به او ابلاغ کرده است و خواستار آن شد که این دو دیپلمات طی ۲۴ ساعت آتی خاک کویت را ترک کنند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.