کویت 2 دیپلمات ایرانی را عنصر نامطلوب اعلام کرد

اقتصادنیوز چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 17:33
اقتصادنیوز: در پی پاسخ ایران به تجاوز نظامی بامداد امروز آمریکا، وزارت امور خارجه کویت اعلام کرد که کاردار ایران را احضار کرده و دو دیپلمات ایرانی را عنصر نامطلوب خوانده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در پی ادامه تجاوز نظامی آمریکا به مناطق جنوبی ایران از مبدا پایگاه‌هایش در کشورهای منطقه و پاسخ موشکی و پهپادی ایران به این حملات، وزارت امور خارجه کویت امروز اعلام کرد که کاردار ایران را احضار کرده و یادداشت اعتراضی رسمی و تصمیم این کشور مبنی بر اخراج دو دیپلمات ایرانی را به او ابلاغ کرده است.

بامداد امروز رسانه‌های عربی از انفجارهایی در پایگاه‌های «علی‌السالم» و «عریفجان» محل استقرار نظامیان آمریکایی در کویت خبر دادند. 

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) هم در بیانیه‌ای حملات موشکی ایران به پایگاه‌های خود در غرب آسیا را تأیید کرد.

حملات ایران به بحرین و کویت در پاسخ به حمله ارتش آمریکا به یک نفتکش ایرانی در حوالی تنگه هرمز و یک دکل مخابراتی در جنوب جزیره قشم از مبدا این کشورها انجام شد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.