اولین تصاویر از آزار هولناک ۲ دختر در سنندج منتشر شد | ببینید

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 17:35
جمعی از مسئولان کردستان از دو کودک قربانی کودک آزاری که طی روزهای گذشته توسط والدین خود مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته بودند، در یکی از مرکز درمانی سنندج عیادت کردند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، رئیس کل دادگستری کردستان در خصوص ماجرای کودک آزاری ۲ دختر نوجوان سنندجی در محله حاجی آباد، گفت: در این خصوص یکی از متهمین بازداشت شد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وقوع کودک آزاری در یکی از مناطق شهر سنندج، با صدور دستور قضایی، ۲ دختر هفت و ۱۵ ساله از سرویس بهداشتی یک منزل توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی خارج شدند که آثار ضرب و جرح شدید و شکستگی در نواحی مختلف بدن در آنها مشهود بود.

وی افزود: در ادامه این ۲ دختر به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شدند تا مراحل درمانی بر روی آنها انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: از این ۲ دختر معاینه پزشکی بعمل آمده و به دادستان مرکز استان دستور داده شده تا با حضور در بیمارستان کوثر سنندج در سریعترین زمان ممکن اقدامات قانونی لازم را در این خصوص انجام دهد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.