مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان: پرداخت مطالبات پزشکان و مراکز درمانی ادامه دارد

ایرنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 17:37
کرمان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان از پرداخت بخش دیگری از مطالبات مراکز خصوصی، خیریه و نظامی خبر داد و گفت: مطالبات آبان‌ماه پزشکان، دندانپزشکان، درمانگاه‌ها و مراکز دیالیز با وجود مشکلات و با تلاش و همت مسئولان ارشد سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی استان کرمان، دکتر امین فخر روز چهارشنبه اظهار کرد: هدف‌گذاری سازمان، تسریع در تسویه مطالبات سال ۱۴۰۴ موسسات طرف قرارداد به‌منظور پایداری زنجیره خدمات درمانی و رضایت بیمه‌شدگان است که با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: امیدواریم ارائه‌کنندگان خدمت نیز با حفظ صبر و تعاملات مثبت خود همچون گذشته در جلب رضایت مردم به‌ویژه اقشار ضعیف جامعه موفق باشند.

پیش از این و در هفته پایانی اردیبهشت‌ماه امسال نیز، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان خبر داده بود که ۱۷۵ میلیارد تومان از مطالبات موسسات درمانی بخش خصوصی، خیریه و نظامی استان کرمان توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

فخر افزود: در استان کرمان با یکهزار و ۷۰۰ موسسه درمانی خصوصی و دولتی طرف قرارداد هستیم و خدمات مورد نیاز بیمه‌شدگان را از این مراکز خریداری می‌کنیم.

سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان به بیش از ۵۰ درصد از جمعیت این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.