کیانی و نعمت‌زاده با یک تصویر به شایعات پایان دادند + عکس

پارسینه چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 18:11
مبینا نعمت‌زاده از ناحیه رباط صلیبی جراحی کرد و ناهید کیانی با حضور در بیمارستان به شایعه اختلافشان پایان داد.

 به گزارش پارسینه به نقل از تسنیم،  مبینا نعمت‌زاده، ملی‌پوش تکواندوی بانوان و دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ پاریس و مدال طلای مسابقات امیدهای جهان، روز گذشته (سه‌شنبه) در بیمارستان نورافشار تهران از ناحیه رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

پس از آنکه شب گذشته مهروز ساعی و آزاده یاسایی، سرمربی و مربی تیم ملی تکواندو، با حضور در بیمارستان از این قهرمان کشورمان عیادت کردند، امروز نیز ناهید کیانی و باران نعمتی، دو ملی‌پوش کشورمان، به دیدار هم‌تیمی خود رفتند.

حضور ناهید کیانی در بیمارستان نورافشار در شرایطی مورد توجه قرار گرفت که پس از المپیک و تغییر وزن مبینا نعمت‌زاده، گمانه‌زنی‌هایی درباره اختلاف این دو مدال‌آور المپیک ایران مطرح شده بود. دیدار امروز دو ملی‌پوش می‌تواند نشانه‌ای از روابط مناسب آن‌ها در تیم ملی باشد.

نعمت‌زاده پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل این آسیب‌دیدگی حدود ۹ ماه از میادین دور خواهد بود؛ موضوعی که حضور ناهید کیانی را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ آیچی–ناگویا قطعی خواهد کرد.

429493

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.