کشف بیش از ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در ری؛ متخلف به پرداخت ۱۷ میلیارد ریال جریمه محکوم شد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 18:40
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از محکومیت یک متخلف به پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال جزای نقدی به دلیل قاچاق ۱۶ هزار و ۲۱۸ لیتر نفتگاز در شهرستان ری خبر داد.

داریوش جودکی در جمع خبرنگاران از صدور حکم پرونده قاچاق سوخت در شهرستان ری خبر داد و اظهار کرد: پرونده قاچاق ۱۶ هزار و ۲۱۸ لیتر نفتگاز به ارزش پنج میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال در شعبه هشتم تعزیرات حکومتی شهرستان ری مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده پس از بررسی مستندات و مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و متخلف را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: شعبه همچنین بابت بهای مال از دست‌رفته، مبلغ پنج میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال معادل ارزش کالای قاچاق را به جریمه اضافه کرد که در مجموع، متخلف به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

جودکی با اشاره به نحوه تشکیل این پرونده تصریح کرد: این پرونده پس از کشف محموله سوخت قاچاق و اعلام گزارش از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده بود.

وی تأکید کرد: برخورد با قاچاق فرآورده‌های نفتی با هدف صیانت از سرمایه‌های ملی، جلوگیری از هدررفت منابع و مقابله با اخلال در نظام توزیع سوخت به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.