برق ادارات پرمصرف یزد بدون اخطار قبلی قطع می‌شود

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 18:50
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: مصرف برق ادارات به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و محدودکننده‌های هوشمند روی تمام کنتورهای اداری فعال هستند.

محمدجواد جلیلی از قطع هوشمند و بدون اطلاع قبلی برق ادارات پرمصرف استان خبر داد و گفت: برق اداراتی که از سقف مجاز مصرف عبور کنند، با فعال شدن محدودکننده‌های نصب‌شده روی لوازم اندازه‌گیری، به‌صورت خودکار قطع خواهد شد.

وی با بیان این که یک‌هزار و ۲۸ محدودکننده بر روی تمامی کنتورهای ادارات استان نصب شده است، افزود: ادارات استان موظف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و ۶۰ درصدی در ساعات غیراداری هستند و در صورت رعایت نکردن این الزامات، مشمول محدودیت و قطع برق خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خاطرنشان کرد: محدودکننده‌های هوشمند در مرحله نخست به مدت ۳۰ دقیقه، در مرحله دوم به مدت ۶۰ دقیقه و در مرحله سوم به‌صورت کامل برق ادارات پرمصرف را قطع می‌کنند.

جلیل با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری در دستگاه‌های اجرایی استان، خاطرنشان کرد: این طرح برای تمامی ادارات استان به‌جز مراکز حساس و حیاتی اجرا شده و رفتار مصرفی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به‌صورت لحظه‌ای رصد و پایش می‌شود.

به گزارش ایسنا وبه نقل از روابط عمومی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در روز چهارشنبه ۱۳ خرداد،  جلیلی هدف از اجرای این طرح را مدیریت بار شبکه و تأمین برق پایدار برای مشترکان عنوان کرد و بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در رعایت الگوی مصرف تأکید کرد.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.