استاندار بوشهر: عملیات اجرایی سد دشت پلنگ شتاب می‌گیرد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 19:17
استاندار بوشهر از شتاب‌بخشی به عملیات اجرایی سد دشت پلنگ خبر داد و گفت: امیدواریم این سد تا پایان سال جاری یا حداکثر نیمه اول سال آینده آبگیری شود.

ارسلان زارع چهارشنبه ۱۳ خرداد در پایان بازدید از پروژه‌های شاخص عمرانی شهرستان دشتی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تأمین آب شرب از چالش‌های اساسی استان بوشهر است و اجرای سد دشت پلنگ در راستای بهبود تأمین آب در شهرستان دشتی و شهرستان‌های همجوار و جنوبی استان انجام می‌شود.

وی افزود: امیدوارم با تسریع در انجام عملیات اجرایی، شاهد بهره‌برداری از سد دشت پلنگ در موعد مقرر باشیم و تا پایان سال جاری یا حداکثر نیمه اول سال آینده، آبگیری شود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امروز از پروژه‌های مهم آموزشی، راه‌سازی، مسکن و ... در دشتی بازدید شد که بر اساس گزارش‌ها و بررسی‌های میدانی، از پیشرفت قابل قبولی برخوردار هستند.

زارع با اشاره به پروژه‌های مدرسه‌سازی در استان تصریح کرد: اکنون ۴۱ مدرسه و مرکز آموزشی با ۲۴۰ کلاس درس با پیشرفت فیزیکی بالای پنجاه درصد در سطح استان در دست اجراست که با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا هفته دولت امسال ۹۰ کلاس درس جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: از جمله طرح‌هایی که مورد درخواست مردم شهرستان دشتی بوده، پروژه بهسازی، تعریض و ارتقای جاده محور خورموج به لاور است که این طرح با کیفیت مطلوبی در دست اجراست و با همکاری شرکت سیمان مند دشتی، فرمانداری شهرستان و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پیشرفت خوبی دارد.

استاندار بوشهر یادآور شد: از دیگر پروژه‌هایی که امروز مورد بازدید قرار گرفت، طرح ۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن شهر خورموج است که فاز نخست آن با ۴۸ واحد، اکنون از پیشرفت ۸۲ درصدی برخوردار بوده و تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.