تولید بیش از ۴۰ تن گل محمدی در هوراند

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 20:02
فرماندار شهرستان هوراند از تولید بیش از ۴۰ تن گل محمدی در باغات این شهرستان خبر داد.

علیرضا ابراهیمی روز چهارشنبه ۱۳ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط مناسب اقلیمی شهرستان هوراند و کیفیت خوب محصول تولیدی، پیش‌بینی می شود، امسال بیش از ۴۰ تن محصول گل محمدی از ۱۵ هکتار اراضی این شهرستان برداشت شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح های اصلاح الگوی کشت در شهرستان هوراند، افزود: در این راستا سال گذشته، با توجه به توپوگرافی منطقه و وجود اراضی شیب‌دار، کشت محصول گل محمدی که مقاوم به کم آبی و مقرون به صرفه است در دستور کار قرار گرفت و امسال پیش بینی می شود از این میزان کشت بیش از ۴۰ تن محصول گل محمدی برداشت شود. 

ابراهیمی همچنین ازاهداف مهم اجرای طرح های اصلاح الگوی کشت در شهرستان هوراند را افزایش در آمد بهره برداران، استفاده بهینه از منابع طبیعی و توسعه کشت محصولات مقاوم به کم آبی و اقتصادی عنوان کرد.

وی افزود: اجرای طرح‌های اصلاح الگوی کشت در شهرستان هوراند علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای ده‌ها نفر، باعث بهره‌برداری بهینه از منابع آب و خاک خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.