پیام احساسی سرمربی پرسپولیس برای هواداران

ورزش سه چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 20:14
اوسمار ویه‌را با انتشار تصویری از سکوهای ورزشگاه آزادی، دلتنگی خود برای هواداران این تیم را ابراز کرد.

به گزارش ورزش سه، اوسمار ویه‌را که پس از اتفاقات اخیر و وقفه مسابقات لیگ برتر، ایران را ترک کرده است، امروز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، پیامی ویژه برای هواداران پرسپولیس ارسال کرد.

سرمربی برزیلی سرخ‌ها تصویری از سکوهای مملو از تماشاگران این تیم در ورزشگاه آزادی را منتشر و نسبت به انرژی هواداران در این استادیوم ابراز دلتنگی کرده است؛ استادیومی که او در دوره اول حضور خود در پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر را در آن جشن گرفت اما در دومین دوره، با توجه به بازسازی ورزشگاه شانس هدایت تیمش در آن را پیدا نکرد.

2457108

این استوری در حالی منتشر شده که اوسمار همچنان با مدیران باشگاه پرسپولیس در ارتباط است و برنامه‌های مربوط به فصل آینده را دنبال می‌کند. او حالا انتشار این پیام، بار دیگر علاقه و دلبستگی خود به پرسپولیس را نشان داده تا مشخص شود همچنان مشتاق به همکاری با این باشگاه است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.