به گزارش ایرنا، دیدار تیمهای همشهری ابومسلم و پشتیبانی نزاجا از هفته بیستم مسابقات لیگ دسته سه فوتبال عصر چهارشنبه در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد.
پیش از این مسابقه تیم ابومسلم با ۲۱ امتیاز در رتبه نهم و تیم پشتیبانی با ۳۳ امتیاز در رتبه دوم جدول ۱۲ تیمی لیگ دسته سه فوتبال قرار داشت.
این مسابقه با توجه به شرایط جدول، حساسیت شهرآورد مشهد از اهمیت بالایی برخوردار بود.
در نیمه نخست در اواسط این نیمه بازیکنان ابومسلم ثامن موفق شدند دروازه پشتیبانی نزاجا را باز کنند اما داور بدلیل آفساید این گل را مردود اعلام کرد تا نتیجه بازی بدون تغییر باقی بماند.
حساسیت این دربی مشهدی باعث شده بود مسابقه با درگیریهای فیزیکی بیشتری در میانه میدان پیگیری شود تا جایی که بازیکن تیم پشتیبانی نزاجا با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم میهمان کار را ۱۰ نفره دنبال کند.
در نیمه دوم این مسابقه نیز با وجود حملات هر دو تیم تا پایان وقت قانونی گلی به ثمر نرسید ولی در وقتهای اضافه محمدامین محمدپور گل پیروزی بخش ابومسلم را به ثمر رساند.
در این دیدار بازیکنانی از جمله امیر زارعی، سرپرست ادارهکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، اکبر میثاقیان، پیشکسوت فوتبال خراسان و باشگاه ابومسلم و جمعی دیگر از چهرههای فوتبالی در ورزشگاه حضور داشتند.













