روسیه: ایران بارها اعلام کرده در پی سلاح اتمی نیست

خبرآنلاین چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 20:16
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین با اشاره به ادعاهای بی‌اساس رئیس‌جمهور آمریکا، گفت که ایران بارها اعلام کرده که در پی سلاح اتمی نیست.

به گزارش خبرآنلاین، «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین شامگاه چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایران بارها اعلام کرده است که در پی سلاح اتمی نیست. ایران بیش از ۴۰ سال پیش، زمانی که به پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای پیوست، موافقت کرد که هرگز تسلیحات اتمی در اختیار نگیرد.»

به گزارش ایسنا، این مقام روسی خاطرنشان کرد: «ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بارها این موضع را از جمله از سوی رهبر معظم تکرار کرده است.»

این اظهارات اولیانوف در واکنش به ادعای پوچ «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا مطرح شده که مدعی شده بود ایران «با نداشتن سلاح هسته‌ای موافقت کرده است»!

جمهوری اسلامی ایران بارها بر مسالمت‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود تاکید کرده است.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.