خلیفه و یاسین به دنبال جدایی؛/ دو بازیکن ملی‌پوش نوتیس دادند!

ورزش سه چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 20:18
دروازه‌بان و مدافع جوان آلومینیوم اراک خواستار مطالبات خود از این باشگاه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه‌ها هنوز به‌طور جدی آغاز نشده و وضعیت فصل 05-1404 هم بلاتکلیف مانده، محمد خلیفه و یاسین جرجانی، دو بازیکن جوان و ملی‌پوش آلومینیوم به این باشگاه نوتیس دادند تا مطالبات خود را دریافت کنند.

محمد خلیفه که سومین سال حضورش در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی را سپری کرد و اکنون در اردوی تیم ایران در آنتالیا حضور دارد، چندی پیش و قبل از حضور در تمرینات ملی، با حضور در سازمان لیگ به باشگاه آلومینیوم اراک نوتیس داد تا پیگیر مطالباتش باشد.

خلیفه که مباحث زیادی پیرامون جدایی‌اش از آلومینیوم و حضورش در استقلال وجود دارد، تصمیم گرفته به این باشگاه نوتیس بدهد تا در صورت عدم پرداخت مطالباتش، قرارداد خود را فسخ کند.

یاسین جرجانی هم که سال گذشته از سایپا به جمع شاگردان مجتبی حسینی اضافه شد، 19 بازی در لیگ برتر انجام داد و او هم در آنتالیا حضور دارد و تیم المپیک ایران را همراهی می‌کند، مثل خلیفه به باشگاه آلومینیوم اراک نوتیس داده و به دنبال دریافت مطالباتش بوده که هنوز برای هر دو بازیکن پرداخت نشده است.

2228448

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.