روبیو: درباره اتمی بودن اسرائیل به دلایل مختلف حرف نمی‌زنیم

مشرق نیوز چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 20:20
وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا بر حمایت کشورش از زرادخانه مخوف سلاح‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش مشرق، مارک روبیو وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا به فریبکاری درباره زرادخانه مخوف سلاح‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی پرداخت که بزرگترین خطر برای صلح و ثبات و امنیت منطقه به شمار می رود.

وی در حمایت آشکار از این سلاحهای مرگبار صهیونیستها گفت: به عنوان بخشی از سیاست خارجی آمریکا و به دلایل مختلف، ما علناً در مورد اینکه آیا اسرائیل سلاح اتمی دارد یا خیر، حرفی نمی‌زنیم.

روبیو افزود: اگر کنگره پاسخ محرمانه بخواهد، پاسخ بهتری در مورد اینکه اسرائیل سلاح هسته‌ای دارد یا خیر، ارائه خواهیم داد.

خاطر نشان می شود رژیم صهیونیستی صدها کلاهک هسته ای در اختیار دارد و این رژیم با تکیه بر حمایتهای آمریکا و دیگر کشورهای غربی نه تنها حاضر به پیوستن به آژانس بین المللی انرژی اتمی نیست، بلکه به همراه آمریکا و همدستی مدیرکل آژانس به تاسیسات هسته ای صلح آمیز ایران نیز حمله کردند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.