مردم فقیرتر شده اند ، این همه نهاد و بنیاد ثروتمند نمی خواهند کاری برای نیازمندان کنند؟!

عصر ایران چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 20:21
آیا از این همه علی علی گفتن اندازه سر سوزنی به مرام و ‌مکتب علی در دستگیری از نیازمندان نزدیک می شوید؟

دکتر امیر دبیری مهر، استاد دانشگاه در کانال تلگرامی اش نوشت: مشاهدات و تجربه ها نشان می دهد حجم درخواست های کمک و مساعدت به هموطنان برای مسایل درمان و‌ اجاره خانه و ...بسیار بیشتر از گذشته شده است. آنهایی که استطاعت دارند در حد بضاعت کمک می کنند اما واقعاش این همه نهاد و بنیاد با ثروت‌های میلیارد دلاری مثل کمیته امداد و ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان و آستان قدس و ...کجای زندگی محرومین هستند؟

گزارش های سالانه رسمی جای خود و به نظر من ارزشی ندارد؛ در عمل این افراد مستضعف و نیازمند چگونه می توانند دردشان را از طریق این نهادها درمان کنند؟ من با ۳۱ سال حضور در فضای حکمرانی و رسانه نمی دانم چه برسد به این بنده های مظلوم خدا؟

آیا از این همه علی علی گفتن اندازه سر سوزنی به مرام و ‌مکتب علی در دستگیری از نیازمندان نزدیک می شوید؟

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.