تاکید زامیر بر ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان

مشرق نیوز چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 20:35
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با نادیده آتش‌بس، از ادامه رویکرد تهاجمی ارتش این رژیم در خاک لبنان خبر داد.

به گزارش مشرق، ایال زامیر، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با نادیده آتش‌بس، از ادامه رویکرد تهاجمی ارتش این رژیم در خاک لبنان خبر داد.

وی با صراحت ادعا کرد که هیچ برنامه یا تصمیمی برای برقراری آتش‌بس برای نیروهای اسرائیلی در جبهه لبنان وجود ندارد.

ارتش رژیم صهیونیستی در حال شناسایی و هدف قرار دادن هرگونه تهدید ادعایی در لبنان است و از هر فرصتی برای از بین بردن آن استفاده می‌کند.

فرمانده ارتش اسرائیل بر استفاده حداکثری از «آزادی عمل» عملیاتی در اختیار این نیروها برای تجاوز به خاک لبنان تأکید کرد.

ادعای وزیر خارجه دولت تروریستی آمریکا درباره مذاکرات لبنان و رژیم اسرائیل

مارکو روبیو، وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا ابراز خوش‌بینی کرد که مذاکرات جاری بین مقامات رژیم اسرائیل و لبنان در واشنگتن می‌تواند به توافق امنیتی رسمی منجر شود.

او مدعی شد: امیدوارم امروز چهارشنبه بیانیه مشترک و طرح عملیاتی در مسی امنیت لبنان تهیه کنیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.