کمبود سرانه آموزشی شهرستان یزد با افتتاح ۶ مدرسه رفع می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 22:28
یزد - فرماندار یزد با اشاره به لزوم توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان یزد، از افتتاح و بهره‌برداری از شش مدرسه جدید خبر داد و گفت: این اقدام گامی مهم برای رفع کمبود سرانه آموزشی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجوادآقایی در نشست توسعه نهضت عدالت در فضای آموزشی، اظهار داشت: متأسفانه سرانه آموزشی در شهرستان یزد نسبت به سایر شهرستان‌ها و حتی میانگین استانی و کشوری پایین‌تر است.

وی با تأکید بر تلاش برای ساخت و ساز مدارس با کیفیت و در زمان مقرر، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، شش مدرسه در مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید که سهم ناحیه (۱) سه مدرسه و سهم ناحیه (۲) نیز سه مدرسه خواهد بود.

فرماندار یزد همچنین به موضوع زیرساخت‌های این مدارس اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در نظر گرفتن شرایط لازم، تلاش خواهیم کرد تا زیرساخت‌های مورد نیاز این مدارس فراهم شده و شاهد بهره‌برداری از آنها در ابتدای مهرماه باشیم.

آقایی ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این طرح‌های آموزشی، گامی مؤثر برای ارتقای سطح آموزشی و رفع دغدغه‌های موجود در حوزه فضاهای آموزشی شهرستان یزد برداشته شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.