اباذری: نشان جهان پهلوان تختی مسئولیتم را بیشتر کرد/ گلشادنژاد می‌توانست جایزه بهترین ورزشکار خانم را دریافت کند

خبرگزاری میزان پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 00:32
در مراسم برترین‌های ورزش ایران یک جایزه بسیار خاص وجود داشت؛ جایزه جهان پهلوان تختی که به صالح اباذری ملی‌پوش پرافتخار کاراته ایران اهدا شد.
خبرگزاری میزان -

صالح اباذری در گفت‌و‌گو با میزان، درباره دریافت جایزه جهان پهلوان تختی اظهار داشت: حس خوبی دارم که این جایزه را بدست آوردم، چون نام جهان پهلوان تختی به خودی خود انرژی بخش است و مسئولیت من را بیشتر می‌کند. خداراشکر که لایق چنین نشان مهمی بودم و امیدوارم در ادامه مسیر ورزشی خودم هم بتوانم در کنار قهرمانی، مرام پهلوانی هم داشته باشم.

وی افزود: در رقابت‌های جهانی مصر قرار بود کاراته کای عربستانی برای کسب مدال برنز روی تاتامی برود و دستکش نداشت. طبق قانون فقط یک دقیقه وقت داشت تا دستکش جدید جور کند وگرنه از مسابقات اخراج می‌شد و من هم در همان زمان دستکشم را به او دادم تا بتواند مبارزه کند. مسئولان ورزش ایران و مردم هم به من لطف داشتند و این حرکت در ذهنشان نقش بسته بود و بنده را لایق جایزه تختی دانستند.

امیدوارم در هر رویدادی که حضور دارم، بهترین مدال را بدست بیاورم

قهرمان کاراته ایران درباره اینکه آیا کسب یک عنوان در مراسم برترین‌های ورزش برای کاراته ایران کافی بود، گفت: بنظر من آتوسا گلشادنژاد لایق جایزه بهترین ورزشکار خانم در سال گذشته بود. او تاریخ‌سازی کرد و سال فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشت. نظر شخصی من این است که او سزاوار این جایزه بود، اما باید در نهایت به نظر مردم احترام گذاشت.

اباذری در پاسخ به این سوال که آیا در قهرمانی آسیا حضور دارد یا خیر تصریح کرد: در بخش تیمی حضور دارم. درباره بازی‌های آسیایی هم نمی‌دانم کادرفنی تا چه زمانی می‌تواند اسامی را اعلام کند و اطلاع دقیقی در اینباره ندارم. من تمرین می‌کنم و امیدوارم بتوانم در هر رویدادی که حضور دارم، بهترین مدال را برای کشورم بدست بیاورم.

ارتباطم با گنج‌زاده حتی بهتر از گذشته هم شده 

ملی‌پوش پرافتخار کاراته درباره اینکه کار کردن با کادرفنی  جوان تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کند خاطرنشان کرد: از زمانی که با سجاد گنج‌زاده رقیب بودیم، ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با هم داشتیم. الان هم که او در قامت سرمربی فعالیت می‌کند و من هم ملی‌پوش هستم و ارتباطمان حتی بهتر از گذشته هم شده است. حضور هروی به عنوان مدیرفنی را هم به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم این تیم متحد و خوب بتواند در رقابت‌های پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.