فرماندار دشتی: طرح‌های عمرانی مهم در شهرستان تکمیل می‌شوند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 01:57
بوشهر-فرماندار دشتی گفت:با پیگیری‌های انجام شده و در جریان بازدید استاندار بوشهر از پروژه‌های شهرستان، چند طرح مهم عمرانی در حوزه راه، مسکن، آب و آموزش در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی عصر چهارشنبه در جریان بازدید استاندار بوشهر از پروژه‌های عمرانی این شهرستان، از پیشرفت و تکمیل چند طرح مهم خبر داد و اظهار کرد: ۱۰ کیلومتر از محور خورموج–لاور پس از سال‌ها انتظار، تا چند روز آینده به طور کامل زیر بار ترافیک می‌رود.

وی افزود: همچنین پروژه آب‌رسانی رینگی شهر خورموج با هدف بهبود وضعیت تأمین آب منازل مسکونی در محدوده ۱۸۳ واحدی، در آستانه تکمیل قرار دارد و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار دشتی ادامه داد: در حوزه مسکن نیز ۴۸ واحد از منازل مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر خورموج تا هفته دولت تکمیل و آماده تحویل خواهد شد.

مقاتلی با اشاره به طرح‌های آموزشی شهرستان بیان کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه شهید قائدی نیز تا هفته دولت تکمیل می‌شود و در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: اجرای این طرح‌ها نقش مهمی در بهبود زیرساخت‌های عمرانی، خدماتی و آموزشی شهرستان دشتی خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.