تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی در حملات شبانه حزب الله لبنان

الف پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 02:39
شبکه تلویزیونی کان اسرائیل از تلفات سنگین ارتش این رژیم در درگیری‌های اخیر جنوب لبنان در پی حملات پهپادی شبانه حزب الله خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه کان رژیم صهیونیستی افزود که در روزهای گذشته در اثر حملات پهپادی شبانه حزب الله، ۲ نظامی این رژیم به هلاکت رسیدند.

بر اساس این گزارش، همچنین در این حملات ۱۰ نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، به رغم برقراری آتش‌بس، رژیم صهیونیستی همواره با ادامه حملات خود به روستاها و شهرهای جنوب لبنان در نقض مداوم آتش‌بس، خانه‌ها و غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد.

در مقابل، حزب‌الله لبنان نیز با آتش پرحجم موشکی و پهپادی به نقض آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی پاسخ داده و تلفات سنگینی را به رژیم متجاوز اسرائیل تحمیل کرده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.