وحدت شیعه و سنی میراث بزرگ امام(ره) در برابر تفرقه‌افکنی دشمنان است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 08:56
بندرعباس-امام‌جمعه جاسک کهنه، با تأکید بر نگاه وحدت‌بخش امام خمینی(ره) گفت: امام همیشه تأکید داشتند که شیعه و سنی برادر یکدیگرند؛ این نگاه فقط یک شعار نیست و راهی است که به وحدت ختم می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ ابراهیم رحیمی، امام‌جمعه جاسک کهنه با اشاره به تأکید همیشگی امام(ره) بر وحدت اظهار داشت: اگر امروز می‌خواهیم در دنیا سربلند باشیم، باید همین اتحاد و همدلی را در کشورمان حفظ کنیم.

وی درباره اهمیت رابطه مردم با مسئولان و نیروهای امنیتی بیان کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران، نتیجه همین پیوندی است که میان مردم و مسئولین وجود دارد. وقتی همه ما حول محور ولایت و با ایمان قلبی کنار هم هستیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند به کشورمان ضربه بزند؛ این همان میراث بزرگ امام است.

امام‌جمعه جاسک کهنه با اشاره به فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها تأکید کرد: درست است که سختی‌هایی وجود دارد، اما امام(ره) به ما یاد دادند که زیر بار زور نرویم. راه عزت و سربلندی، تکیه بر توان خودمان و روحیه جهادی است. مردم ما بارها ثابت کرده‌اند که با ایستادگی و غیرت، از هر تحریمی عبور می‌کنند.

شیخ رحیمی با تأکید بر نگاه امام به نقش مردم خاطرنشان کرد: از نظر امام(ره)، مردم ولی‌نعمتان انقلاب هستند، یعنی مسئولین موظف‌اند با تمام وجود برای حل مشکلات جامعه کار کنند. امید اجتماعی زمانی حفظ می‌شود که مردم حس کنند مسئولان با دلسوزی در حال خدمت به آن‌ها هستند و خودشان هم در تعیین سرنوشت کشورشان سهیم‌اند.

امام‌جمعه جاسک کهنه در پایان تصریح کرد: پیمودن راه امام(ره)، حرکت به سمت پیشرفت و اتحاد، تنها مسیری است که می‌تواند ما را به اهداف بلند انقلاب اسلامی برساند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.