حضور مردم در اجتماعات شبانه پشتیبانی از نیروهای مسلح است

ایرنا پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 09:02
قم - ایرنا- استاندار قم گفت: حضور مردم در اجتماعات شبانه پشتیبانی از نیروهای مسلح و موجب افزایش روحیه‌ آنان می‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از استانداری قم، اکبر بهنام‌جو در اجتماع مردم میدان نبوت قم افزود: مردم دنیا علاقه‌ دارند که یکی در مقابل زورگویی‌ هایی آمریکا و اسرائیل غاصب ایستادگی کند و امروز ایران اسلامی مقابل آن‌ها قرار گرفته و به همین دلیل جمهوری اسلامی در تمام دنیا عظمت پیدا کرده‌است‌.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ نظامی تمام شده ولی مردم هم‌چنان در صحنه حضور دارند، مطرح کرد: اگرچه جنگ نظامی به اتمام رسیده ولی دشمن در عرصه‌های دیگر جنگ اقتصادی و ... در حال مبارزه است.

استاندار قم با بیان اینکه مردم با حضور خود در صحنه موجب دلگرمی سربازان عرصه دیپلماسی نیز می‌شوند، عنوان کرد: این حضور برای دشمن ما پیام مهمی دارد و امروز این پیام موجب استمهال دشمن شده‌است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور در سایه وحدت حرکت می‌کند، تصریح کرد: شورای امنیت ملی و دولت و تمام ارکان نظام همواره مطیع فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

رژیم صهیونیستی و آمریکا روز شنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۴ در حالی حوالی ساعت ۹:۴۰ صبح حملات گسترده‌ای علیه مناطقی در مرکز تهران را آغاز کردند که دور چهارم مذاکرات ایران و ایالات متحده پس از جنگ ۱۲ روزه، در ژنو و به میزبانی سلطنت عمان در حال برگزاری بود. اما ایستادگی نظام و ملت و رشادت نیروهای نظامی کشورمان دشمن زبون را در تحقق اهداف شوم خود ناکام و زمین‌گیر کرد تا در نهایت مجبور به پذیرش آتش‌بس بر اساس شروط ایران شد اما بار دیگر بدعهدی خود را نشان داد و مذاکرات اسلام‌آباد را با تکرار خواسته‌های زیاده‌خواهانه به شکست کشاند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.