رونمایی از تابلوی «غدیری» در مرکز آسمان حوزه هنری فارس

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 09:09
شیراز- همزمان با فرارسیدن عید غدیر و در آغاز به کار «مرکز آسمان» حوزه هنری فارس، از تابلوی «غدیری» اثر علی خوبیار رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «مرکز آسمان» فضایی تازه در نگارخانه حوزه هنری فارس است که با هدف نمایش آثار ویژه و متفاوت هنرمندان طراحی شده و از این پس میزبان رونمایی‌ها، ارائه آثار منتخب و رویدادهای خاص هنرهای تجسمی خواهد بود.

نخستین اثر به نمایش درآمده در این فضا، تابلوی «غدیری» اثر علی خوبیار است که با نگاهی هنرمندانه به واقعه بزرگ غدیر خم پرداخته و همزمان با ایام ولایت و امامت در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

علی خوبیار از هنرمندان باسابقه عرصه نقاشی کشور است که بیش از ۳۵ سال در حوزه طراحی و نقاشی فعالیت حرفه‌ای داشته و علاوه بر بیش از ۲۵ سال سابقه تدریس، از جمله ۱۰ سال تدریس در دانشگاه هنر، در بیش از ۳۰ نمایشگاه معتبر انفرادی و گروهی در شیراز، تهران و دبی حضور یافته است.

وی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد نقاشی بوده و در طول سال‌های فعالیت هنری خود موفق به کسب رتبه‌های برتر در رویدادها و جشنواره‌های مختلف هنری استان و کشور شده است.

افتتاح «مرکز آسمان» گامی در جهت توسعه فضاهای تخصصی هنرهای تجسمی در حوزه هنری فارس به شمار می‌رود؛ فضایی که قرار است محملی برای ارائه آثار فاخر و معرفی ظرفیت‌های برجسته هنرمندان استان و کشور باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در نگارخانه حوزه هنری استان فارس، از تابلوی «غدیری» و دیگر آثار ارائه‌شده در این مجموعه بازدید کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.