ورود وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان به قرقیزستان

صدا و سیما پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 10:22
وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان برای شرکت در اجلاس وزیران صنعت سازمان همکاری شانگهای، وارد بیشکک پایتخت جمهوری قرقیزستان شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیشکک؛ سیدمحمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در راس هیئتی برای شرکت در اجلاس وزیران صنعت سازمان همکاری شانگهای، با استقبال غلامحسین یادگاری سفیر جمهوری اسلامی ایران و «مدربیک تومانوف» معاون وزیر اقتصاد و تجارت جمهوری قرقیزستان وارد فرودگاه بین‌المللی بیشکک شد.

گشایش نمایشگاه بین‌المللی صنعت و تجارت با حضور وزیران صنعت سازمان همکاری شانگهای، دیدار و مذاکره با رئیس کابینه وزیران، وزیر صنعت و تجارت و همچنین رایزنی با وزرای صنعت کشور‌های عضو، از برنامه‌های سیدمحمد اتابک در قرقیزستان خواهد بود.

شرکت و سخنرانی در نشست اصلی وزیران صنعت سازمان همکاری شانگهای، که در مرکز استان ایسیک‌کول قرقیزستان برگزار می‌شود، از دیگر برنامه‌های وزیر صمت کشورمان در قرقیزستان است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.