وزیر صمت عازم قرقیزستان شد

خبرگزاری میزان پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 10:27
وزیر صمت ایران در راستای پیشبرد راهبرد دیپلماسی اقتصادی دولت و با هدف شرکت در اجلاس وزیران صنعت کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) عازم قرقیزستان شد.
خبرگزاری میزان -

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «سیدمحمد اتابک» وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران با هدف تقویت همگرایی صنعتی، توسعه مناسبات تجاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهادی سازمان همکاری شانگهای عازم قرقیزستان شد.

 وزیر صمت ایران علاوه بر حضور در اجلاس رسمی وزرای صنعت، در آئین افتتاح نمایشگاه بین‌المللی تجارت و صنعت در قرقیزستان حضور خواهد داشت.

 دیدار‌های دوجانبه با وزرای حاضر در اجلاس از مهمترین بخش‌های سفر وزیر صمت خواهد بود.

اجلاس وزرای صنعت سازمان همکاری‌های شانگهای فرصت‌های بی‌سابقه‌ای برای ایران در حوزه مشارکت‌های صنعتی و تجاری، تمرکز بر مدرن‌سازی زیرساخت‌های صنعتی و توسعه فناوری‌های نوین، تسهیل جذب سرمایه‌گذاری خارجی و معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش صنعت و شتاب‌دهی به روند تشکیل خوشه‌های صنعتی میان کشور‌های عضو را فراهم می‌کند.

 سال گذشته، وزیر صنعت، معدن و تجارت همراه هیاتی ایرانی در نشست ۲۳ سران دولت‌های SCO در اسلام‌آباد (اکتبر ۲۰۲۴) حضور فعال داشت که سطح بالای دیپلماسی صنعتی ایران را به نمایش گذاشت.

 انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.