دستگیری ۴ کارمند گمرک آستارا به اتهام فساد مالی

فرارو پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 10:55
دادستان آستارا از بازداشت 4 نفر از کارمندان اداره گمرگ این شهر به اتهام فساد خبر داد.

جواد حسن بیگی، دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا از دستگیری ۴ کارمند اداره کل گمرک این شهرستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان به اتهام ارتشا و فساد مالی خبر داد.

وی افزود: این اقدام پس از رصدهای دقیق اطلاعاتی و نظارتی و انجام تحقیقات گسترده در خصوص تخلفات مالی صورت گرفت و متهمان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه قدس گیلان دستگیر و برای طی مراحل قانونی روانه زندان شدند.

دادستان آستارا با تأکید بر اینکه فساد در هر سطح و جایگاهی خط قرمز دستگاه قضایی است، خاطرنشان کرد: برخورد با گلوگاه‌های فساد و مفسدین اداری که موجب سلب اعتماد عمومی می‌شوند، با قاطعیت ادامه خواهد داشت و هیچ‌گونه اغماضی در این مسیر وجود ندارد.

حسن‌بیگی در پایان تصریح کرد: برای این چهار کارمند پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات تکمیلی به منظور شناسایی ابعاد احتمالی دیگر و بررسی دقیق‌تر پرونده در جریان است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.