پیام قدردانی سید محمد خاتمی

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 10:59
سید محمد خاتمی در پی برگزاری مراسم ترحیم حاجیه خانم «خدیجه خاتمی» پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام سید محمد خاتمی به شرح زیر است:

«با درود بر روان پاک همه شهیدان به ویژه شهیدان گرانقدر جنگ تحمیلی اخیر دشمن به میهن و به همه شهیدان و درگذشتگان راه عزت و اسلام در ایران و جهان، بدینوسیله مراتب امتنان و سپاس خود را از همه بزرگواران و عزیزان، از آیات و حجج الاسلام و مسئولان عالیقدر سیاسی و اجتماعی و اندیشمندان دانشگاهی و حوزوی و همه اصحاب سیاسی ، فرهنگی، هنری، اقتصادی و اجتماعی و شخصیت ها از قشرها و صنفهای گوناگون که با پیام کتبی و شفاهی و شرکت در مراسم مختلف به مناسبت درگذشت خواهر بافضیلت و ارجمندم سرکار خدیجه  خانم خاتمی رضوان الله علیها و به خصوص در مراسم بزرگ روز یکشنبه در تهران شرکت و اظهار لطف و محبت فرمودند ابراز می دارم و از پیشگاه حضرت پروردگار برای همگان سلامتی و بهروزی و برای خواهرم آمرزش و علو درجات مسالت می کنم و به نمایندگی از خاندان خاتمی و تابش از همه عزیزان تشکر می کنم و عظمت اسلام و ایران عزیز را از خداوند می خواهم.

سید محمد خاتمی

۱۴۰۵/۳/۱۳»

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.