پیام روحانیون اهل سنت غرب کرمانشاه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵

ایرنا پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 14:03
قصرشیرین - ایرنا - ماموستا ملارشید ثنایی امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب و ماموستا ملامحمد شادابی رابط روحانیون سنی سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ریجاب، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام تاریخی ۱۵ خرداد، بر نقش این رخداد ماندگار در تقویت وحدت، همدلی و سربلندی کشور تأکید کردند.

به گزارش ایرنا، در پیام مشترک ماموستا ملارشید ثنایی و ماموستا ملامحمد شادابی که روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ۱۵ خرداد یادآور حماسه‌ای ماندگار در تاریخ معاصر ایران اسلامی است؛ روزی که مردم با ایمان، بصیرت و فداکاری، اراده خود را در دفاع از ارزش‌های دینی و مطالبات مشروع به نمایش گذاشتند.

امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب و رابط روحانیون سنی غرب کرمانشاه در ادامه این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد، این مناسبت تاریخی را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم مؤمن و انقلابی شهرستان سرپل‌ذهاب تسلیت گفتتند.

در این پیام تأکید شده است که پاسداشت این رخداد تاریخی می‌تواند زمینه‌ساز تقویت وحدت، همدلی و حرکت در مسیر عزت، پیشرفت و سربلندی کشور باشد.

ماموستایان ثنایی و شادابی همچنین از درگاه خداوند متعال، رحمت و رضوان الهی برای شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد و توفیق خدمت صادقانه برای مسوولان و آحاد مردم را مسالت کرده‌اند.

در پایان این پیام آمده است: زنده نگه داشتن یاد و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، ضامن استمرار مسیر عزت، استقلال و پیشرفت ایران اسلامی خواهد بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.