هوادارانی که خسته و ناامید از شهربابک برگشتند/ کابوس 48 ساعته برای برزیلی‌های ایران(عکس)

ورزش سه پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 14:08
هواداران نفت آبادان 48 ساعت سخت و خسته کننده را سپری کردند و تقریبا از صعود به لیگ برتر ناامید شدند.

به گزارش "ورزش سه"، بهترین فرصت برای رسیدن صنعت نفت آبادان به کورس صعود به لیگ برتر بازی با مس شهربابک تیم دوم جدول بود. شاگردان سیروس پورموسوی اگر در شهربابک تیم قاسم شهبا را شکست داده بودند، به دو امتیازی این تیم در جدول می‌رسیدند و امیدهای آنها برای صعود زنده می‌شد. آنها اما باختی تلخ را تجربه کردند تا هواداران خود را ناامید به خانه بفرستند.

با توجه به حساسیت بالای بازی هفته بیست و هفتم ، حدود 100 نفر از هواداران صنعت نفت از آبادان به صورت زمینی و با اتوبوس به سمت شهربابک حرکت کردند. این هواداران مسافتی حدودا 18 ساعته را پیمودند تا روز سه‌شنبه از تیم محبوب خود حمایت کنند.

2457279

شکست تلخ نفت در شهربابک مقابل مس که رقیب اصلی آنها برای صعود به لیگ برتر بود، این هواداران را خسته و ناامید به سمت آبادان برگرداند.

هواداران آبادانی 48 ساعت سخت و خسته‌کننده را سپری کردند  تا بتوانند آخرین امیدهای تیم خود را برای بازگشت به لیگ برتر زنده نگه دارند، اما در نهایت شرایط برای آنها خوب پیش نرفت و به خانه برگشتند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.