قم با چهار ورزشکار و دو داور راهی المپیاد ساحلی می‌شود

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 14:34
رئیس هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان قم از اعزام تیم‌های بانوان و آقایان این هیئت به دومین المپیاد ساحلی فدراسیون با عنوان «میناب ۱۶۸» خبر داد.

سعید کاملی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تیم‌های بانوان و آقایان هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان قم به دومین المپیاد ساحلی فدراسیون که با عنوان «میناب ۱۶۸» از ۱۶ تا ۲۰ خرداد برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت آمادگی جسمانی و تندرستی استان قم تصریح کرد: در بخش آقایان، علی‌اصغر چراغی در رشته ورزش در آب و محمدمهدی بهمنی در رشته فیوژن فیتنس با مربیگری اصغر زند به مصاف رقبای خود می‌روند.

وی ادامه داد: بخش بانوان نیز مبینا پارساوند در رشته فیوژن فیتنس و منیره محمدزاده در رشته ورزش در آب، با مربیگری و سرپرستی فاطمه سادات حسینی ترکیب تیم اعزامی را تشکیل می‌دهند. 

کاملی در پایان اضافه کرد: همچنین جواد زنده‌دل و مریم ایوبی به ترتیب در بخش‌های داوری آقایان و بانوان، به عنوان نمایندگان داوری استان قم در این رویداد حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.