روز طلایی فرنگی‌کاران خوزستانی در مغلوستان

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 15:27
فرنگی کاران خوزستانی تیم ایران در تورنمنت زنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در مغولستان به دو مدال طلا رسیدند.

 دیدارهای فینال هفت وزن اول این پیکارها پنج شنبه ۱۴ خرداد در شهر اولان باتور مغولستان برگزار شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که به صورت دوره‌ای برگزار شد، پیام احمدی فرنگی‌کار خوزستانی پس از برتری در چهار مبارزه مقابل ورزشکارانی از هند، مغولستان و ترکیه، صاحب گردن آویز طلا شد.

به گزارش ایسنا، در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز دانیال سهرابی دیگر خوزستانی تیم ایران پس از غلبه بورگیل توشینباتار از مغولستان و امانت سامات اولو از قرقیزستان، راهی فینال شد. او در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۵ محمد جواد رضایی دیگر نماینده کشورمان را شکست داد و جواز حضور در مسابقات جهانی را هم کسب کرد.

در ادامه نیز در وزن ۶۰ کیلوگرم علی احمدی وفا دیگر فرنگی‌کار خوزستان برای کسب مدال تلاش می‌کند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.