نعیم قاسم: تا زمانی که تجاوز اشغالگران ادامه دارد، با تمام توان خود مقابله خواهیم کرد

عصر ایران پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 16:31
ما فقط نگران توقف کامل تجاوز، آتش‌بس و عقب‌نشینی اسرائیل هستیم. ما هیچ تعهدی به هیچ‌کس نداده‌ایم که در برابر تجاوز مقاومت نکند یا به آن پاسخ ندهد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه با تاکید بر اینکه تا زمان تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی، مقاومت به کار خود ادامه خواهد داد، تصریح کرد که خلع سلاح مقاومت عنوان نقطه شروع هر توافقی به معنای زوال قدرت لبنان است.
 
به گزارش ایسنا، شیخ نعیم قاسم، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد، اینکه هدف اصلی خلع سلاح مقاومت به عنوان نقطه شروع هر توافقی باشد، به معنای زوال قدرت لبنان است. به گفته او، اینکه مسیر امنیتی تحت لوای آتش‌بس - به معنای آتش‌بس توسط حزب‌الله - انجام شود، تسلیم و شکست است.
 
شیخ نعیم قاسم گفت: «آتش‌بس باید جامع باشد؛ هیچ جدایی بین جنوب و بقیه لبنان نمی‌تواند وجود داشته باشد. تا زمانی که تجاوز ادامه دارد، ما با تمام توان خود با آن مقابله خواهیم کرد. ما مقامات را مسئول انجام وظیفه خود در رسیدگی به تفرقه لبنان ناشی از انتخاب‌های سیاسی خود می‌دانیم. ما هیچ ارتباطی بین وجود مقاومت و توقف تجاوز و عقب‌نشینی اسرائیل نمی‌پذیریم. ما از مقامات می‌خواهیم که این نمایش مضحک و تحقیرآمیز به نام مذاکرات مستقیم را متوقف کنند.»
 
دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: «ما فقط نگران توقف کامل تجاوز، آتش‌بس و عقب‌نشینی اسرائیل هستیم. ما هیچ تعهدی به هیچ‌کس نداده‌ایم که در برابر تجاوز مقاومت نکند یا به آن پاسخ ندهد.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.