مرشایمر:نتانیاهو رسماً به ترامپ بیاحترامی کرد و انگشت اتهام را به سمت او گرفت.تیم ترامپ برای انتقام به آکسیوس متوسل شدند.
پروفسور جان مرشایمر تئوریسین آمریکایی: نتانیاهو در تماسی تلفنی، صراحتاً به ترامپ بیاحترامی کرده و انگشت اتهام را به سمت رئیسجمهور آمریکا گرفته است.
مشخص شد این رفتار متکبرانه، ترامپ را به شدت برافروخته کرده و باعث حمله لفظی او به نتانیاهو و حلقه مشاوران ارشدش شده است.
مشاوران ترامپ که ابزار دیپلماتیکی برای مهار نتانیاهو نداشتند، جزئیات تماس را به رسانه «آکسیوس» کشاندند.
تمام این بازیهای رسانهای کاخ سفید، صرفاً یک تلاش ناامیدکننده برای تحت فشار قرار دادن نتانیاهو و مهار سرکشیهای او بوده است.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.